Facebook Zaman Tünelinden nasıl çıkılır, zaman tünelinden çıkma yöntemi Facebook Zaman Tünelinden nasıl çıkılır, zaman tünelinden çıkma yöntemi, Facebook Zaman Tünelinden nasıl iptal edilir, Facebook Zaman Tünelinden Çıkma, zaman tünelinden kurtulma yöntemi, zaman tünelinden çıkmanın yolları Facebook Zaman Tünelinden nasıl çıkılır, Facebook Zaman Tünelinden Çıkma, zaman tünelinden kurtulma yöntemi, zaman tünelinden çıkmanın yolları,zaman tünelinden nasıl çıkarım ,face zaman tünelinden çıkma yöntemleri
Facebook Zaman Tünelinden nasıl çıkılır, zaman tünelinden çıkma yöntemi Facebook Zaman Tünelinden nasıl çıkılır, zaman tünelinden çıkma yöntemi, Facebook Zaman Tünelinden nasıl iptal edilir, Facebook Zaman Tünelinden Çıkma, zaman tünelinden kurtulma yöntemi, zaman tünelinden çıkmanın yolları Facebook Zaman Tünelinden nasıl çıkılır, Facebook Zaman Tünelinden Çıkma, zaman tünelinden kurtulma yöntemi, zaman tünelinden çıkmanın yolları,zaman tünelinden nasıl çıkarım ,face zaman tünelinden çıkma yöntemleri


Facebook Zaman Tünelinden nasıl çıkılır? Facebook Zaman Tünelinden nasıl kurtulunur? Facebook Zaman Tüneli nasıl iptal edilir? Tüm bu soruların cevaplarını sizler basit 2 yöntem ;
YENİ VİDEO EKLENDİ ARKADAŞLAR Facebook zaman tünelinden çıkma,zaman tünelinden nasıl çıkarım nasıl eski profilime dönerim nasıl iptal ederim ,Zaman tünelini iptal etme videolu anlatım resimli adım adım anlatım zaman tünelinden kurtulma eski profile dönme

Facebook Zaman Tünelinden Çıkma Yöntemi 1



Facebook Zaman Tünelinden Çıkma Yöntemi 2 



19 yorum

  1. Adsız says:

    sadece sende oldu.rkadaslarında oyle gorunmuyor ama:S

  2. Adsız says:

    eywallah

  3. Adsız says:

    insallah yapabilirim

  4. Adsız says:

    eski profilime geri dönmek istiyorum

  5. Adsız says:

    ben bi türlü yapamıyorum nerden geçtm bu lanet tünele yardım edn ya lütfen

  6. Adsız says:

    bu sadece kendi pcizde oluyo sadece tarayıcı görünümü kesin çözüm değil

  7. Adsız says:

    eski profilimi geri istiyorum

  8. Adsız says:

    vallahi ,yaptım oldu :) teşekkürederim

  9. ada says:

    arkadaşlar ben şu zaman tünelinden çıkamıyorm yardımcı olabilir misiniz

  10. Sinem says:

    Ben nasıl zaman tünelinden çıkabilirim?Bence sadece ingilizce yazmayın,çünkü ingilizce bilmeyenlerde vardır.Hem ingilizce,hemde türkçe yazın.Lütfen bznz yardım edin.Cevaplarınızı bekliyorum.

  11. Adsız says:

    zaman tünelinden nasıl kurtulurum

  12. Adsız says:

    ARKDŞLAR VİDEO NUN İLK MUZİĞİ KİM SÖYLUYOR?

  13. Adsız says:

    ADMİN SEN SÖYLE..SANIRIM BİLMİYORLAR..1.YÖNTEM VİDEO NUN MUZİĞİNİ SESLENDİREN KİM ..?VALLA MUZİK SUPERRR..BU ARADA 2.YÖNTEM VİDEO YU İZLEYEMEDİM,ÇÜNKÜ AÇILMIYOR..:)

  14. Adsız says:

    AYRICA BU ZAMAN TUNELİNDEN ÇIKMANIN DAHA ETKİLİ VE KISA BİR YOLU YOK MU..?

  15. Adsız says:

    ben zaman tüneline girmek için hiç bir şey yapmadım . nasıl geçtim anlamadım ve hemen çıkmak istiyorum.

  16. Adsız says:

    çıkmak için girdiğim sitenin yazıları çok küçük okyamadım da hemen çıkmam içinn face ekibi ne yapacaksanız ben çıkmalıyım...

  17. Adsız says:

    ZAMAN TÜNELİNDEN ÇIKMAK İÇİN AÇILAN SAYFA YAZILARI ÇOK KÜÇÜK, OKUNMUYOR.FACE GRUBU NE YAPILMASI GEREKİYORSA BEN ÇIKMAK İSTİYORUM.

  18. Adsız says:

    denedım olmadı bu nasıl bırsey ya

  19. kadir says:

    teşekkürler sayenizde facebook zaman tünelinden çıktım

Yorum Yazabilirsiniz.Yorum Yazmak İçin Anonim veya Adı/Url Seçerek Bizlerle Değerli Yorumlarınızı Paylaşabilirsiniz!